[Sexy, Free & Single] SHINDONG TEASER

THE ICE PRINCE IS HEREEEEE! OMG SO COOL~

One thing i should say first,

VIPs, please don’t judge him. Just go judge SM for copying alive concept.

I understand SM’s intention to make him as the ice prince. But idk why they came up with this idea.

He looks so cool you know, i like the hair. the stiff part.

Well, maybe that stiff hair makes him looks cool and looks as hard as an ice.

The next thing i like fom his teaser is his eyelashes. it’s not that long, but it looks pretty.

Hmm~ what else… AH! LOOK! His ear looks small you know, maybe it’s because the white make up. His ear drowned, i can’t see the bottom part of his ear. nyehehe, it looks funny.

Yeah so… It’s kinda late, and i want to read some fanfictions and find a good one, so i can update the Recommended FF, nyehehe~

i’m sorry this post is short huh?

VOTE IN MNET! NOW!
We’re currently 2nd and we’re really close to the 1st.
3days left guys, VOTE NOW!

I’ll be back tomorrow! I’m waiting for KyuMin teaser~ Their teasers should come out together for sure! Maybe Min as TinkerBell? HAHA, heard that joke from twitter~

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s